7 תשובות
בטח
אנונימית
כן
זה לא ככ הגיוני,זה לא חרדה אם אתה לא מרגיש חרדה
אם אתה מתעלף סתם ככה זה יותר רפואי
אם אתה מתעלף סתם ככה זה יותר רפואי
ברור
כן אני גם לא הבנתי עד זה עד לא מזמן אם יש משהו אפשר לדבר איתי תמיד אני יכולה לעזור אבל כנראה אני לא יענה כי אין לי מספיק פרחים
כן
באותו הנושא: