8 תשובות
יש לי גם מיטת יחיד ועדיין אני בזוגיות.
אנונימי
לא, הכי כיף צפוף עם הבן/בת זוג :)
אני אישית צריכה מלא מרחב בשינה חח
אבל שאת עם הבן זוג באמת הכי כיף צמוד.. אז נראלי שזה בסדר
אבל שאת עם הבן זוג באמת הכי כיף צמוד.. אז נראלי שזה בסדר
לי יש מיטת יחיד בבית ו3/4בישיבה (מי היה מאמין שיש דבר כזה)
אז לא יוריד
אז לא יוריד
שמעי
למי אכפת?
לי יש עכשיו מיטה וחצי, אבל הייתה לי מיטת יחיד עד לפני 3 חודשים בערך, וגם כשהייתה לי מיטת יחיד אני והחברה הכי טובה שלי היינו ישנות שם ביחד וזה ממש לא הרגיש צפוף מדי.
ואנחנו אפילו לא זוג, אז...
למי אכפת?
לי יש עכשיו מיטה וחצי, אבל הייתה לי מיטת יחיד עד לפני 3 חודשים בערך, וגם כשהייתה לי מיטת יחיד אני והחברה הכי טובה שלי היינו ישנות שם ביחד וזה ממש לא הרגיש צפוף מדי.
ואנחנו אפילו לא זוג, אז...
למה בת כמה את?
קצת שופטת אנשים שאין להם מיטה זוגית בגילי....
אם את עדיין בת נוער זה בסדר
אם את עדיין בת נוער זה בסדר
שואל השאלה:
אני בת 15
אני בת 15
אנונימית
באותו הנושא: