3 תשובות
אל תאכלי בכוח. אם תראי שזה ממשיך ושזה חמור, לכי לרופא
תאכלי עוד אבל אל תאכלי יותר מידי שלא תקיאי אם ככה את מרגישה, זה לגיטימי
זה קרה לי גם ועבר אבל עם זה ממשיך לך לכי לרופא אולי זה מסוכן