9 תשובות
כן זה נורמלי
התבגרת :)
תגידי אפשר לקחת לך קצת הרבה מהביטחון?
נורמלי
כמו שצריך
הכי טוב
אני מזדהה
פעם הייתי נפגעת מהכל ואז פשוט הפסיק להיות איכפת לי מדיבור מגעיל של אנשים אליי
בעיניי זה דבר ממש טוב את כאילו חסינה להעלבות ואי אפשר לפגוע בך
פעם הייתי נפגעת מהכל ואז פשוט הפסיק להיות איכפת לי מדיבור מגעיל של אנשים אליי
בעיניי זה דבר ממש טוב את כאילו חסינה להעלבות ואי אפשר לפגוע בך
וואללה גם אני פשוט לא אכפצ לי
אנונימית
תגידו אפשר לקבל קצת מהביטחון שלכם?
באותו הנושא: