8 תשובות
נורא.
תנו מינוסים חסרי עמוד שדרה.
תנו מינוסים חסרי עמוד שדרה.
אין סיבה לבכות על חלב שנשפך , העיקר הוא העןבדה שאת מכירה ביום הזה כיום זיכרון .. להבא תשתדלי להתעןרר מוקדם ולכבד
זה קרה כבר אבל לדעתי יכלת לשים שעון מעורר בשביל לקום לפני הצפירה
זה לא נורא אבל לפחות היית קוראת תהילים.
לא נורא
אם את מרגישה רע תקראי תהילים
אם את מרגישה רע תקראי תהילים
לא נורא, אין מצוה כזאת. אם את רוצה - תקראי תהילים.
אנונימי
את ישנת אז זה לגיטימי, לא נורא
לא נןרא
באותו הנושא: