8 תשובות
האוטובוס יעצור ועומדים מחוץ.
בתוכו
אפשר לעמוד בתוכו, והאוטובוס כנראה יעצור
כן הוא עוצר
וצא לבחוץ רגע וכשתיגמר הצפירה כנס בחזרה
וצא לבחוץ רגע וכשתיגמר הצפירה כנס בחזרה
אנונימי
הַמְּפַקֵּד
מה אתה מחרטט לו סיפורים? זה בתוכו
מה אתה מחרטט לו סיפורים? זה בתוכו
רוב הסיכויים שהוא יעצור ועומדים בפנים
הנהג עוצר ועומדים בתוך האוטובוס.
הנהג מחוייב לעצור דקה ככה לפני הצפירה נטו 2 ולעצור עד לסיומה יש כאלה שלא עוצרים וממשיכים לנסוע מכיר לא מעט כאלה ולא חסרים נהגים מסוג זה אגב לי יצא לפני שלוש שנים כשנסעתי מהעבודה הביתה באוטובוס הנהג עצר כמה דקות לפני וחזר לנסוע ב 11:02 אחרי הצפירה
באותו הנושא: