5 תשובות
בתוך נאוטובוס
זה לא באמת משנה גם אם תשב ותשמע את הצפירה, העיקר הכוונה. אתה יכול גם מחוץ אוטובוס וגם בפנים.
העיקר שתשמע ותיזכר. זו הכוונה, לא לעמוד בפנים או בחוץ או לשבת או לעשות גלגלון בחוץ.
העיקר שתשמע ותיזכר. זו הכוונה, לא לעמוד בפנים או בחוץ או לשבת או לעשות גלגלון בחוץ.
בתוך
עוצרים את האוטובוס וכולם עומדים.
הנהגים לדעתי מחוייבים לעצור וגם כל הכביש עוצר אז גם הם עוצרים אז תוכל לעמוד
באותו הנושא: