6 תשובות
כלכך
שואל השאלה:
חשבתי אני הסרוטה היחידה
חשבתי אני הסרוטה היחידה
אנונימית
מוריד לך?
כנ''ל. גורם להם להפוך לחלשים ומסכנים בעיניי (אם זה מסיבה לא מוצדקת בעיניי, ורובן כאלו).
מה זאת אומרת מוריד לך? פשוט אומר שחסר לך אמפתיה. אל תהי אגואיסטית, תרחמי גם על אחרים
לבכות זה טבעי. דמעות נוצרו בשביל לצאת לא בשביל להשאר כל אחד ועד כמה הוא רגיש.. בעיקרון זה מה שאת מרגישה אז לא שופטת:)
באותו הנושא: