4 תשובות
אני לא בת לא חתמתי דחש ואני כבר משוחרר, אבל התפקיד עצמו קשוח. המשמרות קשות ולהיות כל הזמן מול מסך. את תצפיתנית של חיל הים. השירות משמעותי מאוד, מה עוד הציעו לך?
בהצלחה בתפקיד
נהיה באותו בסיס אולי
שואל השאלה:
היה קצת מסובך אבל בעיקרון זה התפקיד שרציתי עוד לפני הצו ראשון וכל זה ובכלל הייתי לוחמת ואז הציעו לי את זה מבין תפקידים שלא עניינו אוצי אז לא זוכרת מה הם היו אבל כן מקווה לטוב מבינה שהתפקיד יהיה אולי קשוח
שואל השאלה:
חחח תודה אבוד יכול להיות
באותו הנושא: