6 תשובות
זה לא אוסידי זה בטוח , זה סוג של חרדה ולפעמים זה נמצא בהפרעות אחרות וגם אם אתה לא עם הפרעה אז זה עדיין חרדה
כן זה מקשר את זה
אני ממליץ לך לדבר עם פסיכולוגים/פסיכיאטרים מוסמכים לזה אם את באמת רוצה לדעת ולקבל טיפול במקום לשאול בסטיפס שזה מקום שלא מקצועי לשאול דברים כמו מה החרדה שיש לך
שואל השאלה:
איזה סוג חרדה למשל? חברתית יכול להיות ?
נתנו לי כדור ריספרדל וזה עבר
אנונימית
נשמע כמו סוג אחר של חרדה
זה נישמע כמו סקיצופרניה זה סוג מאוד קשה של מחלה נפשית לך לפסיכולוג במקרה אתה מרגיש שאתה בסוג של סרט נע ואין לך שליטה?