5 תשובות
כנראה בעיה תנסי אולי לסגור את החלונית של הסטיפס ולהכנס מחדש
כדי להפוך את המשתמש לאנונימי:
בשאלות (בעת השאילה) - תפריט (חץ) > "שאלה אנונימית".
בשאלות (לאחר השאילה) - תפריט (חץ) > עריכה > תפריט (חץ) > "ניתוק מהמשתמש" > אישור.

אם זה לא פועל, רענני את הדף ונסי שוב.
שואל השאלה:
לחצתי על אנונימי זה עדיין לא נותן
בשביל לשאול שאלה אנונימית צריך ללחוץ על החץ למעלה בצד ימין ואז ללחוץ על שאלה אנונימית
ואם ניסית את זה ולא עבד אז כנראה באג
את צריכה לשנות בחץ לאנונימי ואם זה לא עובד יש כנראה שגיאה