14 תשובות
היה השם של סבא רבא שלי
נועם- נעימה
אני יקר להורים שלי (סמלי ורגשי)
לטענת אמא - סתם שם יפה
ניקול קידמן
אנונימית
אהבו את השם
שואל השאלה:
^^^זה ספונטני
אנונימית
סתם שם שאמא שלי ראתה איפשהו ואהבה
והשם השני ע"ש כמה נשים ביהדות וע"ש דודה רחוקה שנפטרה בשואה
אנונימית
סיפור ארוך אבל הפואנטה היא שהם רצו שאני תמיד אשיר ואשמח (שירה)
אנונימית
שואל השאלה:
^אהבתי את הרעיון, שם יפה
אנונימית
מאי
מ-מתנת
א-אלוהים
י-יקרה.
חודש לועזי, תחילת האביב
האמת שאני בחרתי את השם הזה, ושיניתי אליו לפני כמה שנים. בחרתי בו כי לא אהבתי את השם הקודם שלי, וכי זה היה השם של דמות שמאוד אהבתי. עכשיו אני רוצה לשנות שוב, אבל ההורים לא מסכימים...אחכה עד גיל 18
שם של עץ.