10 תשובות
סבבה לגמרי כאילו אם אמרת את זה בצורה יפה אז כן הכל טוב
מעליב אבל זכותך
6-7 כזה
6-7 כזה
זה לא הכי נעים אבל לפחות אתה כנה
דוחה
יכלת להגיד את זה יותר נורמלי
לא בקטע של לשפוט
וזה באמת זכותך
יצא לי גם
אבל זה כן התנהגות דוחה
יכלת להגיד את זה יותר נורמלי
לא בקטע של לשפוט
וזה באמת זכותך
יצא לי גם
אבל זה כן התנהגות דוחה
לא יצאת מגעיל יצאת אדיש זה הכל פשוט פעם הבאה תהיה יותר עדין משנקרא
אממ אני אישית חושב שהיא לא יצאה בסדר כי היא סתם התחילה איתך באוטובוס ואז היא ביקשה את החשבון אינסטנגרם שלך ...
אנונימי
יצאת די מגעיל .. היא בטוח נפגעה מיזה אבל זה לא שעשית את זה בקטע רע כולם עושים טעויות העיקר תלמד מיזה לפעם הבאה
תראה- בסופו של דבר זכותך
אבל כל הכבוד לה על האומץ
אבל כל הכבוד לה על האומץ
לא נעים..
9
באותו הנושא: