5 תשובות
זאת ממש לא פדיחה
אנונימית
לא פדיחה פשוט זה מבאס כזה
אנונימית
אחת*
ומאחת עד 10
0
אני לא רואה בזה פדיחה או משהו כזה
ומאחת עד 10
0
אני לא רואה בזה פדיחה או משהו כזה
תעשי לו ניפוף ותגידי " למה יצאת מקודם מהשיחה"
אוי פדיחה לא נורא זה שטויות הוא בטח כבר שכח הכל טוב
באותו הנושא: