3 תשובות
אם זה במטרה להעליב אז זה לא יפה ואם זה סתם אז בסדר
לא לגיטימי, ואני ממש לא אגיד אותה, אבל שכל אחד יעשה את החשבון מול עצמו. אני לא שחורה, אין לי זכות להעלב בשם אף אחד.
זה לא לגיטימי כל עוד מי שאומר אותה הוא לא שחור