7 תשובות
זה צובט בלב שלך אך בכאב עצום
היא לא מבינה שאני רוצה אותה
לא אומרת לי כלום
יש הרבה אנשים יפים ... את לסבית או ביסקסואל? אני ממש לא ממליצה היא די נשמעת כמו ילדה חרא שעכשיו היא מגעילה אליך אחרי שהייתם חברות הכי טובות...
שואל השאלה:
לא אני סטרייטית כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי טוב תודה לכם
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו את הנטייה באמת עזבו אני אוהבת את כולם בנים בנות לא מעניין אותי
אנונימית
סיפור חיי
אגב אם את סטרייטית אין לך קראש עליה, את כנראה פשוט חושבת שהיא ממש יפה אבל די הגיוני שאת לא נמשכת אליה מינית או מאהבה אמיתית... זה קורה אני מניחה