3 תשובות
חחח אל תשאל "רוצה להיות חברה שלי" זה מפגר רצח. מצטער להגיד אבל אם אתה עדיין בשלב שאתה חושב שזה "מה קורה רוצה להיות חברה שלי" לא נראה לי שאתה מוכן לחברה.
אני יודע שזאת לא התשובה שאתה רוצה לשמוע אבל אני אומר את זה כדי לעזור
אני יודע שזאת לא התשובה שאתה רוצה לשמוע אבל אני אומר את זה כדי לעזור
פשוט תנסה לרמוז לה את זה או שפשוט תגיד לה שיש לך קראש עליה חיים פעם אחת
לדעתי תן לזמן לעשות את שלו (עם המצב הנפשי). יש לך עוד זמן.. לא יעלם לשום מקום.
אנונימי
באותו הנושא: