6 תשובות
את לא תישארי בגלל ספרות בכיתה ח חחח
פשוט תקראי את הסיפורים
שואל השאלה:
^קראתי
המנהלת והמורה אמרו להורים שלי שאם אני לא עוברת בערבית וספרות משאירים אותי כיתה כי רוב הציונים שלי מתחת ל55
אנונימית
פשוט תשקיעי כי ח' זה הכיתה הכי קלה אין סיבה סתם להישאר
על מה הנושא?
שואל השאלה:
בלדות ,את שלושת הסיפורים קראתי אבל אני לא יודעת מה צריך בשביל המבחן
אנונימית
^למדתי את זה בכיתה ז' לפי דעתי ,שלחי לי הודעה בפרטי, אעזור לך בערבית וספרות, מתי המבחנים?