25 תשובות
50%
ב25 אחוז לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
תחליטו
תחליטו
אנונימית
קיבלת 25% יותר, אבל לעומת המבחן הקודם הוספת 50%
תכנית 50 אחוז לא הגיוני כי אחרת הייתי מקבלת 100 מתוך 100.
אנונימית
תגידו מה אתם מורידים אני צודק
כלומר 50% מהמבחן הקוגם^^
הוא השיג עוד 25% אבל השתפר ב50%
שואל השאלה:
אני לא יודעת מי צודק אם יש פה מתמטיקאי שיעזור
אני לא יודעת מי צודק אם יש פה מתמטיקאי שיעזור
אנונימית
איך השתפר ב50 אחוז?
אנונימית
תקשיב קיבלת עוד 25 נקודות אבל שיפרת את הציון ב50%.
בואו תגידו לי כמה זה 50 אחוז מתוך 50.
זה 25. אז 50 ועוד 25 שווה 75. שיפר ב50%
זה 25. אז 50 ועוד 25 שווה 75. שיפר ב50%
שואל השאלה:
כמה יחידות אתה
כמה יחידות אתה
אנונימית
הוא בן 14 מה יחידות בטח כיתה ח
אנונימית
אני מתמטיקאי, והנה, אסביר שוב
אמנם קיבלת 25% יותר המבחן, אבל לעומת המבחן הקודם, יש כאן שיפור של 50%
זהו, פשוט
אמנם קיבלת 25% יותר המבחן, אבל לעומת המבחן הקודם, יש כאן שיפור של 50%
זהו, פשוט
כן מה שהוא אמר
שואל השאלה:
תודה מתמטיקאי ועוד ככ צעיר
תודה מתמטיקאי ועוד ככ צעיר
אנונימית
הוא צדק בתשובה הראשונה שלו כבר
אני בן 17 אבל בבקשה גבירתי
שואל השאלה:
איפה למדת בטכניון אתה עוד ילד!!!!!!!!!
איפה למדת בטכניון אתה עוד ילד!!!!!!!!!
אנונימית
לקחתי שיעורי גמרא
גמרא>>>
גמרא>>>
סבבה 50 אחוז אבל איך זה הגיוני? לפחות תסבירו
כאילו אני לא מבינה
כאילו אני לא מבינה
אנונימית
כאילו כי 25% זה חצי מחמישים נכון?
זה אומר שה25% האלו שהיא השתפרה זה חצי מה50% של המבחן הקודם
מה שאומר שהיא אומנם קיבלה עוד 25%, אבל ביחס למבחן הקודם זה קפיצה של 50%
זה אומר שה25% האלו שהיא השתפרה זה חצי מה50% של המבחן הקודם
מה שאומר שהיא אומנם קיבלה עוד 25%, אבל ביחס למבחן הקודם זה קפיצה של 50%
אה הבנתי אותך וואי המוח שלי לא עבד כנראה איזו אהבלה יצאתי
אנונימית
חחח
באותו הנושא: