25 תשובות
ב25 אחוז לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
תחליטו
אנונימית
קיבלת 25% יותר, אבל לעומת המבחן הקודם הוספת 50%
תכנית 50 אחוז לא הגיוני כי אחרת הייתי מקבלת 100 מתוך 100.
אנונימית
תגידו מה אתם מורידים אני צודק
כלומר 50% מהמבחן הקוגם^^
הוא השיג עוד 25% אבל השתפר ב50%
שואל השאלה:
אני לא יודעת מי צודק אם יש פה מתמטיקאי שיעזור
אנונימית
איך השתפר ב50 אחוז?
אנונימית
תקשיב קיבלת עוד 25 נקודות אבל שיפרת את הציון ב50%.
בואו תגידו לי כמה זה 50 אחוז מתוך 50.
זה 25. אז 50 ועוד 25 שווה 75. שיפר ב50%
שואל השאלה:
כמה יחידות אתה
אנונימית
הוא בן 14 מה יחידות בטח כיתה ח
אנונימית
אני מתמטיקאי, והנה, אסביר שוב
אמנם קיבלת 25% יותר המבחן, אבל לעומת המבחן הקודם, יש כאן שיפור של 50%
זהו, פשוט
כן מה שהוא אמר
שואל השאלה:
תודה מתמטיקאי ועוד ככ צעיר
אנונימית
הוא צדק בתשובה הראשונה שלו כבר
אני בן 17 אבל בבקשה גבירתי
שואל השאלה:
איפה למדת בטכניון אתה עוד ילד!!!!!!!!!
אנונימית
לקחתי שיעורי גמרא
גמרא>>>
סבבה 50 אחוז אבל איך זה הגיוני? לפחות תסבירו
כאילו אני לא מבינה
אנונימית
כאילו כי 25% זה חצי מחמישים נכון?
זה אומר שה25% האלו שהיא השתפרה זה חצי מה50% של המבחן הקודם

מה שאומר שהיא אומנם קיבלה עוד 25%, אבל ביחס למבחן הקודם זה קפיצה של 50%
אה הבנתי אותך וואי המוח שלי לא עבד כנראה איזו אהבלה יצאתי
אנונימית