10 תשובות
שואל השאלה:
לא חושבת? כי מצד אחד אמרו לי שכן
לא חושבת? כי מצד אחד אמרו לי שכן
זה גם וגם
זה גם
אכן גם לא לאכול נחשב פגיעה
זו גם פגיעה עצמית, כל מה שאת עושה כדי לפגוע בעצמך נפשית או פיזית נחשב
זה גם פגיעה עצמית
זה שתיהם.
זה גם פגיעה פיזית, וגם לא להביא לגוף לאכול.
זה גם פגיעה פיזית, וגם לא להביא לגוף לאכול.
לא להביא מזון לגוף זה נחשב הפרעות אכילה, פגיעה עצמית זה שאת עושה נזק פיזי לגוף
זה תלוי אם עושים את זה בכוונה לפגוע בעצמך כדי לסבול
זה נכון זה סוג של הרס עצמי
באותו הנושא: