5 תשובות
גם לי, אבל הבנתי שהם רואים אותי ככה מאז שנולדתי ולזה הם רגילים אז הכל בסדר
כנ"ל^
תשמעי ככה הם רגילים אלייך כמו שאת רגילה לראות את עצמך במראה, אז הכל טוב
זה לא שהם רואים אותך הפוך, זה שהמראה הופכת אותך.
המצלמה מעוותת, אפילו כשזה לא באפקט ההפוך, הכל בסדר את מהממת❤❤