4 תשובות
אנשים רואים אותך בדיוק כמו שאתה נראה במראה
רואים בדיוק כמו במראה
רגיל
זה נכון, אבל זה גם לא נורא כמו שזה נשמע.

אנחנו רואים את עצמנו בהשתקפויות כל יום: במראות, חלונות של מכוניות ועוד. אתה אוהב את המראה המוכר והרגיל של המראה.

כל שאר העולם, רואה אותך הפוך, אבל הוא רגיל למראה הזה שלך. נניח ועין ימין שלך יותר קטנה מעין שמאל. אתה רגיל למראה הזה, אבל כל שאר האנשים שרואים אותך רגילים כבר לראות את עין שמאל שלך קטנה יותר. הכל עניין של התרגלות.

בסופו של דבר, הדרך הכי טובה לנסות לראות איך אתה נראה במציאות היא המראה. היא מראה לך את עצמך בתלת מימד ובתנועה. אם אתה נראה טוב במראה, אתה נראה טוב גם במציאות, פשוט הכל יתהפך לצד השני. זה לא כזה קריטי כמו שזה נשמע...
תמונה היא לא דרך טובה להעריך איך אתה נראה, היא דו מימדית ותופסת רגע מסויים ובודד, שאולי לא נראית בו טוב.

אז התשובה הסופית - המראה חצי משקרת, אתה לא נראה בדיוק כמו שאתה נראה במראה, אבל היא נותנת לך הערכה טובה לאיך אתה נראה במציאות.