11 תשובות
שואל השאלה:
בשביל ההרגשה שאוהבים את התוכן שלי .
בחיים לא הייתי בפור יו למרות שהתוכן שלי מצחיק
בשביל ההרגשה שאוהבים את התוכן שלי .
בחיים לא הייתי בפור יו למרות שהתוכן שלי מצחיק
אנונימית
שואל השאלה:
למה מרחם
למה מרחם
אנונימית
לא
אם את רוצה לעשות את זה לכי על זה את שאלת ולדעתי זה מטומטם וביזבוז של 30 שח
כאילו התכוונתי שזה לא בזהוז, אם זה גורם לך להרגיש טוב, לכי על זה
כן
לא אם את רוצה פרסום
התכוונתי אם את רוצה להתפרסם
התכוונתי אם את רוצה להתפרסם
עוד שבוייה של טיקטוק
שואל השאלה:
אם אתה אומר
אם אתה אומר
אנונימית
נראה לי קצת בזבוז...
כן מאוד
באותו הנושא: