12 תשובות
סליחה, תפקידי
כדאי לך לעבור לפועלים לדעתי
ולא רק לדעתי זו עבודה
עובדה
לאומי הם זבל
לאומי הם זבל
שואל השאלה:
אני עוברת לבנק הבינלאומי
אני עוברת לבנק הבינלאומי
אנונימית
לא כדאי לך זה גם קקנ
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
שירות לא משו ומסגרת אשראי רק עד 2400 שקל
את יכולה לנסות במקסימום תעברי לפועלים או אולי לדיסקונט
או פשוט לבקש שימשכו לך במזומן את היתרה בישן ותפקיד בחדש
אפשר לפתוח שני חשבונות בנק ואס לסגור את האחד ולבקש להעביר את הכסף לחשבון של החדש
באותו הנושא: