7 תשובות
פשוט תבטלי ואם זה חשוב לו אז הוא יקבע איתך שוב
שואל השאלה:
לבטל לו?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה אם הוא כבר התארגן והכל
אנונימית
תשלחי לו עוד הודעה אחת של משהו בסיגנון של
היי אתה בא? אני קצת רוצה לישון אבל לא דחוף לי אז כיאלו תגיד לי אם אתה בא כדי שאני אדע אם לחכות או לישון

תנסחי את זה איך שבאלך אם את רוצה וזהו אל תשלחי יותר מזה וגם אם את מנסחת את זה בצורה שונה אז תזכרי לכתוב שאת רק קצת עייפה אבל שלא דחוף לך כדי שלא יחשוב שאת עייפה ולא יבוא בגלל זה
אנונימי
הוא זה שביטל קודם פשוט תכתבי שעכשיו כבר לא טוב לך
שואל השאלה:
אבל כבר חפרתי לו מקודם
אנונימית
אז פשוט אל תחפרי תהיי יבשה ואם זה חשוב לו היא יקבע מחדש
באותו הנושא: