9 תשובות
תסבירי לו את המצב הוא כבר יבין. בהצלחה
שואל השאלה:
אבל אני ביישנית. לא נעים לי פתאום לשלוח הודעה, מה אני אשלח
אבל אני ביישנית. לא נעים לי פתאום לשלוח הודעה, מה אני אשלח
אנונימית
שלחי לו קישור לשאלה הזאת הוא כבר יבין לבד
אם בא לך לחזור לדבר איתו, אז פשוט תסבירי לו למה עשית את זה...
מסכימה עם נאגטס זה טעים
תגידי איזור כשאני לא רוצה לומר לאנשים מאיפה אני אני אומרת איזה איזור כאילו מרכז צפון דרום כזה
שואל השאלה:
לא דיברנו בכלל, הוא אמר שיש לי תשובות יפות ואמרתי תודה, ואז כתב אם אפשר להתחיל איתי.. וכתבתי כזה חחחיחח כן ואז הוא שאל לשם שלי והחמיא לי עליו, ואז שאל מאיפה אני ואז זה מגיע למה שסיפרתי
לא דיברנו בכלל, הוא אמר שיש לי תשובות יפות ואמרתי תודה, ואז כתב אם אפשר להתחיל איתי.. וכתבתי כזה חחחיחח כן ואז הוא שאל לשם שלי והחמיא לי עליו, ואז שאל מאיפה אני ואז זה מגיע למה שסיפרתי
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה לפני שבוע בערך
זה היה לפני שבוע בערך
אנונימית
תראי, אני יודעת שאת ביישנית אבל אם את באמת רוצה לחזור לדבר איתו, תתפסי את עצמך ותשלחי לו הודעה.
באותו הנושא: