12 תשובות
אולי וירוס.. תקבעי תור אצל רופא
כנראה אפנדציט כדאי ללכת לרופא
באיזה אזור של ימין? ימין למטה?
שואל השאלה:
פשוט כל צד ימין
פשוט כל צד ימין
אנונימית
זה יכול להיות המון דברים ואין לי ככ על סמך מה להגיד מה זה, אבל לפנות למיון/טרם לבדוק!!
שואל השאלה:
הייתי במיון והם אמרו שזה כנראה דלקת והביאו לי כדורים אבל הכדורים לא עוזרים ואני ממשיכה להקיא
הייתי במיון והם אמרו שזה כנראה דלקת והביאו לי כדורים אבל הכדורים לא עוזרים ואני ממשיכה להקיא
אנונימית
זה יכול להיות הרבה דברים, זה יכול להיות גם משהו חמור אז כדאי שתלכי לבדוק אצל רופא
מתי היית במיון?
שואל השאלה:
הייתי לפני שעתיים
הייתי לפני שעתיים
אנונימית
חוץ מכאב בצד את מרגישה עוד משהו?
אין סיבה שהיא תחזור למיון כלכך זה סתם עוד כסף אם היא אומרת שהיא הייתה כבר
אין סיבה שהיא תחזור למיון כלכך זה סתם עוד כסף אם היא אומרת שהיא הייתה כבר
אויי מאמי
איזה כדור פראמין?
איזה כדור פראמין?
קפה שחור תמצית עוזר מאוד להקאות
מסטיק מנטה
להריח לימון
מסטיק מנטה
להריח לימון
באותו הנושא: