4 תשובות
אוי מורלים של צופים יותר מידי
בדרך כלל זה דומה כי לא כולם כל כך יצירתיים
אנונימית
זה כמו הדתות שהיה את היהדות ואז השאר העתיקו, אז בהתחלה היה את בני עקיבא והשאר העתיקו, סתם חחחחח לא יודע
ahh
נראה לי כי כל תנועת נוער במהות שלה די דומה
כן הן שונות אבל בתכלס זה די אותו בסיס
אז אחת עושה משהו והשאר עושים דומה