4 תשובות
אוי מורלים של צופים יותר מידי
בדרך כלל זה דומה כי לא כולם כל כך יצירתיים
אנונימית
זה כמו הדתות שהיה את היהדות ואז השאר העתיקו, אז בהתחלה היה את בני עקיבא והשאר העתיקו, סתם חחחחח לא יודע
נראה לי כי כל תנועת נוער במהות שלה די דומה
כן הן שונות אבל בתכלס זה די אותו בסיס
אז אחת עושה משהו והשאר עושים דומה
כן הן שונות אבל בתכלס זה די אותו בסיס
אז אחת עושה משהו והשאר עושים דומה
באותו הנושא: