4 תשובות
הרבה יותר גדול משל אנשים אחרים
כי לו יש רצון גדול ומוטיבציה להצליח כדי לא לחיות בעתיד בעוני
בטח שיש סיכוי הכל עניין של כח רצון ועבודה קשה
יש סיכוי. הכל תלוי ברצון שלך.
יותר נמוך מאשר במרכז.
אבל לא ממש אפסי.
גם בפריפריה הישראלית (מלבד בקהילות המיעוט של החרדים והערבים) רוב האנשים הם לא עניים מאוד, ויש להם חינוך ברמה תיכונית ולרוב גם על תיכונית שנגיש להם.
החרדים והערבים זה סיפור אחר, אבל גם שם (אני מכיר בעיקר בחברה הערבית, אבל אני בטוח שזה גם בחרדית) יש בשנים האחרונות היפתחות והתפתחות של הכלכלה והחינוך, עם מאות ערבים כל שנה שיוצאים ללמוד באוניברסיטאות היוקרתיות בארץ.