4 תשובות
את תתרגלי לזה
זה הגיוני לגמרי שכואב, את מפעילה לחץ על המרפקים. תנסי שלא להשעין עליהם יותר מדי משקל או שתשימי אותם על משהו מרופד כמו חולצה או גקט.
יכול להיות כי אין לך שומן שמכסה את העצם
אבל זה יכול להיות גם כי כשאת סוגרת את כל היד העצם ניהית יותר בולטת וחשופה...
אבל זה יכול להיות גם כי כשאת סוגרת את כל היד העצם ניהית יותר בולטת וחשופה...
גם לי יש תקופות שזה קורה
אנונימית
באותו הנושא: