התחברות
הרשמה
כואב לי לשים את הידיים על השולחן בגלל המרפקים
הם כואבים לי ואני לא יודעת למה
יש מצב שזז לי שם משהו? ._.
או שזה סתם?
23 ביוני 2019, 23:11
ידיים
מרפק
מכה
מרפקים
תשובה אחת
גם לי..אם את מוצאת פתרון תעדכני
אנונימי
באותו הנושא:
בשבוע האחרון שיחקתי מלא במשחק מחשב רק במקלדת והנחתי את הידיים על ונהיו לי סימנים בגלל שהשארתי את היד הרבה זמן על השולחן
כדאי לי לשים על השולחן של הקראשית שלי מכתב אנונימי ממני שאני מחבב אותה?
למה חרדים נוהגים לשים רצועות על הידיים?
אמא שלי מחטטת לי במכתבים שאני מקבלת במכתבים מהבנק. קוראת את המכתבים בגלל שהם "על השולחן" זה שהם על השולחן לא אומר פירוט
אומייגאד אני מפחדת היה לי עכבר על השולחן בחדר הוא עבר לי בין הידיים
מבקשים לשים טלפונים על השולחן (של המשגיח) בבגרות או שזה בסדר שזה בתיק
מה אומר הביטוי "לשים את הקלפים על השולחן"?
איפה לשים את הידיים כשאני מתנשקת?
כשמתנשקים איפה אני אמורה לשים את הידיים?
איפה אני יכולה לקנות מפות שולחן? למטבח לשים על השולחן עם המיקרו למשל.
כשאני וחבר שלי מתנשקים הוא שם לי ידיים על המותן איפה לשים את הידיים שלי?