8 תשובות
שם של פרחות
טוהר זה שם יפהה
אבל אין לי כינוי לזה
אבל אין לי כינוי לזה
זה שם מכוער רצח
שואל השאלה:
אני לא סובלת את השם שלי באמת אני מודעת לזה שהוא לא יפה וזה גם הכי לא מתאים לאיך שאני נראת
אני לא סובלת את השם שלי באמת אני מודעת לזה שהוא לא יפה וזה גם הכי לא מתאים לאיך שאני נראת
אנונימית
^היי זה שם יפה
וגם תמיד יש לך אפשרות לשנות אם זה גורם לך למחשבות יותר מידיי
ולדעתי זה שם מושלם ❤
וגם תמיד יש לך אפשרות לשנות אם זה גורם לך למחשבות יותר מידיי
ולדעתי זה שם מושלם ❤
טורטיה :)
(וואי איך באלי טורטיה וואיי)
טוהר זה שם יפה מאוד לפי דעתי:)
(וואי איך באלי טורטיה וואיי)
טוהר זה שם יפה מאוד לפי דעתי:)
בלי להעליב לפי דעתי זה לא שם יפה אבל יש הרבה שמות חיבה למשל טורוש טורי
אנונימית
נשמה טהורה
אנונימית
באותו הנושא: