9 תשובות
לא אהבתי.
שם יפה
לא אהבתי
שם יפה
כל מי שאהי מכירה בשם הזה הוא פלצן מסריח ומתנשא בכלום שאין לו
מהמם אבל פחות הדור שלנו ..
זו מילה יפה. אני פחות אוהבת את ההגייה שלה, אבל
אני לא כלכך אוהבת