5 תשובות
כי משפחה שלהם הייה שם אפשר להבין אותם
מותר לחייך
אבל לא עכשיו לשים שירים ולשמוח ברמות
אבל לא עכשיו לשים שירים ולשמוח ברמות
כי מה שהעם שלנו עבר בשואה לא נשכח כזה בקלות וזה גם לא נתפס אז אנחנו רוצים לכבד את כל מי שעבר את הסבל הזה
שואל השאלה:
מה לא מכבד בלחייך?? איזה הגזמות
מה לא מכבד בלחייך?? איזה הגזמות
אנונימית
לחייך אפשר ברור שכן אבל יש דברים אחרים שלא^
באותו הנושא: