11 תשובות
לא
לצערי כן
מאוד
לא , זה יעשה לי רע בלב וחוץ מזה זה זילזול
באופן כללי זה יכול להצחיק אותי אבל בהחלט לא ארצה לשמוע בזמן הקרוב בדיחות שחורות בכללי
לא
את האמת כן, עם כמה שאני לא רוצה שזה יצחיק אותי זה פשוט מצחיק אותי.
כמובן שאני ךא צוחקת על השואה עצמה רק על בדיחות שואה.
אני לא יכולה לשלוט במה יצחיק אותי ומה לא, זה פשוט סוג ההומור שלי.
כמובן שאני ךא צוחקת על השואה עצמה רק על בדיחות שואה.
אני לא יכולה לשלוט במה יצחיק אותי ומה לא, זה פשוט סוג ההומור שלי.
לא . ממש לא
לא
אומר תאמת כן יש חידה שתמיד מצחיקה אותי (למה היטלר התאבד בגלל חשבון הגז)
באותו הנושא: