6 תשובות
מותר אבל עדיף שלא
מה לא מכבד, מתחילים להקליט ב9:59 ועומדים
אתם הופכים את הצפירה להרבה יותר ממה שהיא
זה בסה"כ לעמוד ולכבד
אין שום דבכ לא מכבד בלהקליט את זה...
זה כמו שיש צילומים בהלוויות או בבתי חולים, זה תיעוד
למה שתקליטי?
כאילו זה לא שמישהו יעצור אותך אבל בשביל מה זה טוב
מותר אבל זה סתם מפגר
מותר אני אקליט