24 תשובות
מחזק
שואל השאלה:
וואלה אני מאמין בלב שלם , לא חושב שזה אמור לסתור
אני לא מטומטם אני יודע שעל פי ההלכה אסור
אנונימי
אומרים שזה כמו עט פשוט אז לא לפחד^^
לקנות משחת חיטוי, קרם הגנה ולבקש מהמקעקע הנחיות לגבי טיפול נכון כי לא כיף שקעקוע מחלים לא טוב (מניסיון).
חחחחחחחחחחחחחחחח מזה החרא הזה
זה כמו שתגיד בעזרת השם אני אתנצר
שואל השאלה:
לא הגזמת^
אל תהיי אבלה
אנונימי
זה מאד סותר
אם אתה מאמין בה' ויודע שהוא ציווה וזה עוד מהתורה לא לעשות קעקוע אז למה אתה הולך לעשות קעקוע?הרי אתה מאמין שמה שה' אומר זה הנכון וזה מה שצריך לעשות
אתה מאמין בו שנח לך? שאתה צריך אותו לבקש ממנו דברים ? ומה עם מה שהוא ביקש
אה וגם להבין שזה הולך לכאוב (תלוי בגודל, צורה ואם יש מילוי והצללות או לא). בסופו של יום זה ממכר וכאב זה חלק מהחוויה
לא אהבלה אבל אל תגיד בעזרת השם אני אתקעקע זה לא הולך ביחד
שואל השאלה:
מה נפלתם עליי חברים
מאמין , משתדל להניח תפילין , צם ביום כיפור ולדעתי אמונה זה דבר אינדוידואלי לא שחור ולבן
אנונימי
זה כרטיס vip לגהינום
אנונימי
קראתי באיזה מקום שמי שעושה קעקוע, בגלגול הבא יהיה לו כתם לידה במקום של הקעקוע
אנונימי
שואל השאלה:
מאמין לא פחות ממכם תאמינו לי
מה הקשר אין אנשים מאמינים ומסורתיים עם קעקןעים?
אנונימי
וואלה ברוך השם
אל תצא עם זה הרבה זמן לשמש
תמרח כל שעתיים שלוש משחה שהם יתנו לך לקעקועים
וכל פעם שהקעקוע יבש תמרח שוב
לא לגרד
לא להכניס אותו בשבועות הראשונים לים או לבריכה
בהצלחה ותהנה
מחילה לא באתי ממקום של לשפוט אותך סתם פשוט לא הסתדר לי בראש המשפט אבל תעשה מה שאתה רןצה
שואל השאלה:
הכל טוב^ , אני דתלש בעצמי ונשארתי מאמין
לדעתי האישית שוב אין שחור ולבן אני יכול לעשות קעקוע ולאמין ולשמור חגים...
ויש חטאים הרבה יותר גרועים מזה
אנונימי
זה עבירה דאורייתא
אתה תקבל כרת
ונכרתה הנפש ההיא מישראל אומר שהנשמה שלך תיקרע ותמות ולא תהיה יותר
אנונימי
אני לא אותו אנונימי מעליי רק מציין... וברור שיש חטאים הרבה יותר מזה כמו לגנוב או לרצוח אבל גם זה חטא ולהגיד בעזרת השם אני הולך לחטוא זה לא לעניין. ונכון לא הכל שחור ולבן אבל זה דבילי להגיד שיש הרבה מסורתיים עם קעקועים כי זה כמו שאני אגיד יש הרבה חרדים שהם אנסו ועדיין חרדים מבין את העניין? אל תסתכל למראית עין. אם יש ציווי "ולא תתנו בכם כתובת קעקע" והשם אמר אותו ואתה מאמין אתה על פי השכל הולך על פי הציווי הזה ולא עושה קעקוע אחרת מה עשינו אתה אומר אני מאמין כלומר אתה מאמין שקיים אז מה הטעם להאמין אבל לא לעשות את מה שציווה? אז כן אנחנו כן יכולים להגיד שאנחנו מאמינים יותר מצך כי למרות האמונה שלך אתה עושה נגד רצונו ומתנגד לו אז מה שווה האמונה שלך לעומת אלה שעושים את רצונו בכל מחיר? זה משל לילד שאמא שלו נפטרה וביקשה שכל יום יבוא לקבר שלה והוא היה תינוק וגדל ולא הכיר את אמא שלו כלל אז הוא אומר כן הייתה לי אמא ולא הלך לקבר שלה בכלל ככה אתה .. אתה בעצם רק מודע לזה שיש אל אבל לא הולך בדרכים שלו שזה חסר פואנטה הרעיון הוא לעשות את מה שציווה ולמרות שהיית קטן ולא הכרת את אמא שלך אם היא רק ביקשה שתבוא לקבר שלה כל 5 דק לעשות את זה תמיד אז כן צריך להיות דבק בדרכי השם וחבל שתהרוס את עצמך עם הקעקוע אומרים שמי שעושה הוא מעורער נפשית וגם זה עבודה זרה ומנהגי גויים שציוו לא לעשות ופן הבריאותי זה מסרטן בכלל איזה עוד סיבות צריך בתור מאמין להבין שזה לא לא טוב? עצה שלי אם אתה באמת מאמין כמו שאתה אומר אל תעשה אני לא יכול להחליט לך מה לעשות אבל אני כן יכול לנסות לתת לך נקודת מבט נוספת ולנסות לתת לך היגיון והבנה שהשם לא רוצה שתעשה את זה אלא עדיף שתתפלל במקום זה
אנונימי
שואל השאלה:
^ לא מסכים איתך אח , אתה בעצמך מסכים איתי שסה לא שחור ולבן ואני יכול להאמין בדרך שלי , בעצם מה שטענת פה זה שאני אומר אני מאמין אבל לא מיישם מצוות וכו אבל זה לא נכון....
אנונימי
לא לשתות אלכוהול לפני או לעשן סמים.
עדיף למרוח על האזור לפני קרם לחות במשך שבוע (לא הגיע מרוח בקרם לחות מן הסתם).
לא למרוח אמלה על המקום ועדיף לא לקחת כדורים משככי כאבים כי זה מדלל את הדם וגורם לזה שתדמם יותר.
לבוא בבגדים נוחים
לישון טוב ולאכול לפני
ממליץ להביא בקבוק מים ואוזניות/ספר או דברים לעשות נניח סוויץ' אם יש
מטען לטלפון אם זה קעקוע ארוך
לגבי החלמה, לא ללכת לים/בריכה/ג'קוזי 3 שבועות אחרי הקעקוע
לא לחשוף לשמש עדיף גם חודש אחרי
להקשיב להוראות המקעקע, לשטוף טוב ואני ממליץ לשטוף גם בין משחה למשחה כדי שלא ישאר שאריות
לא לשים הרבה משחה, שכבה דקה ובלתי נראית (יש מחשבה מוטעת כזו שאם שמים הרבה משחה זה יעזור לקעקוע להחלים, זה עושה ההפך וחונק אותו)
כשהקעקוע מחלים ומתקלף לא לגרד! למרות שזה ממש מפתה
אחד- לא לשים בעזרת השם וקעקוע באותו משפט
שתיים- לא לעשות קעקוע
אנונימית
בעזרת ה' קעקוע לא משתלב ביחד
כנראה שלא הבנת אותי אח אמרתי שהדת היא לא שחור לבן אין דבר כזה להאמין בדרך שלי האמונה היא אחת והמצוות הן אותן מצוות הן לא משתנות נכון שיש אנשים שקצת קשה להם פה ושם יש חרדים יש מסורתיים יש דתיים לאומיים יש הרבה הרבה דרגות אבל האמונה היא אחת והציווי הוא אחד וזה שאנחנו מאמינים לא נותן לנו את הלגיטימציה לחטוא ולהצדיק את זה אז תגיד לבורא לא הסכמתי איתך ואז להתפלא על העונש? השם אמר שלא אז לא עושים אחי זאת אמונה אמיתית שאתה עושה את רצון בוראך...
אנונימי