8 תשובות
אני לא הייתי עושה קעקוע בלי משמעות אבל כל אחד ומה שטוב לו
לא.
הקעקוע הראשון שלי היה עם משמעות ומאז המשמעויות לקעקועים שלי רק ירדו. לדעתי זאת גם דרך ביטוי ואומנות לכל דבר.
מה שכן צריך לדעת שאת מתחייבת לנצח בעיקרון ולהיות שלמה עם זה.
הקעקוע הראשון שלי היה עם משמעות ומאז המשמעויות לקעקועים שלי רק ירדו. לדעתי זאת גם דרך ביטוי ואומנות לכל דבר.
מה שכן צריך לדעת שאת מתחייבת לנצח בעיקרון ולהיות שלמה עם זה.
לא
לדעתי כן
אחרת זה סתם בזבוז של כסף על ציור שממש ממש ממש קשה להוריד (רק לייזר)
אחרת זה סתם בזבוז של כסף על ציור שממש ממש ממש קשה להוריד (רק לייזר)
לא
ממש לא
גם לעשות קעקוע ליופי זה בסדר גמור
אין חוקים בזה
תעשו מה שבא לכם
גם לעשות קעקוע ליופי זה בסדר גמור
אין חוקים בזה
תעשו מה שבא לכם
עדיף לא לעשות קעקוע בכלל יש עלי 12 שעשיתי אז בשנות השמונים היום אני נראית כמו עיתון ידיעות שהשאירו בגשם