8 תשובות
אני גרועה רצח אבל תנסי כמה שיותר להסתכל רחוק
לשים לב לדברים קטנים, להסתכל רחוק את גם תוכלי לקלוט דברים וגם למנוע מדברים לקרות, לתרגל!! בעיקר חניות במקומות צרים ונהיגה בכבישים תלולים, אם הזמן הביטחון גם יגיע והנהיגה תהיה הרבה יותר טובה אל דאגה
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לזכור להסתכל במראות לפני שאני בולמת וגם אני לא זוכרת להסתכל דרך החלון לשטח המת וזה מתסכל כי אני כבר בשיעור 32
המורה אמר שאני נוהגת טוב ובאמת היה לי שיעור ממש טוב פעם אחרונה ועכשיו הוא מדייק אותי בדברים הקטנים אבל זה משהו שאני פשוט לא קולטת אז בבקשה תעזרו לי
אנונימית
לקח לי מלא זמן להתרגל להסתכל רחוק וזה הדבר היחידי שהציל אותי באמת. כל הזמן המורה שלי אמר לי להסתכל רחוק וזה באמת מה שהכי עזר לי
תנסי לדבר לעצמך בקול רם או אפילו בראש על כל מה שאת עושה או צריכה לעשות
המורה שלי אמר לי שיש לו מלא תלמידים שמדברים לעצמם אפילו בטסט וחשבתי שזה מוזר. זה באמת מוזר קצת אבל את לא ץראי יותר את הבוחן וסביר להניח שגם את מי שנבחן ריתך אז בשביל לעבור את הטסט שווה קצת להתפדח
להיות ערניים כל הזמן להסתכל תמיד ולהיות מוכן ברגליים לברקס תמיד ,
תעשו לי פרח בבקשה!!
משתפרים רק עם נסיון וזמן מאחורי ההגה. זה כמו ללמוד משהו חדש, אם עושים אותו עוד פעם ועוד פעם בסוף משתפרים