3 תשובות
זה עניין של תרגול
להסתכל תמיד לאופק או ללמוד להאריך נכון את רוחב הרכב
תסתכלי על המרכז של האוטו כזה על האמצע של השמשה
תיראי איפה המרכז הזה ממוקם לעומת הסימון של הנתיב זה עוזר
צריך ליצור נקודה דמיונית בנתיב שאליה מכוונים