8 תשובות
לא! ממש לא
אנונימית
לא חושבת
שואל השאלה:
למה שזה לא יפריע לי?
הוא הרי יודע בדיוק מה האדם הזה עשה
למה שילך למשפחה של אנס?
למה שזה לא יפריע לי?
הוא הרי יודע בדיוק מה האדם הזה עשה
למה שילך למשפחה של אנס?
אנונימית
אולי בשביל לנחם אותם שמעי הם לא ידעו שהוא אנס אנשים שם.
שואל השאלה:
הם ידעו והוא ידע
הם ידעו והוא ידע
אנונימית
טוב בסדר את צודקת, ובכל זאת הם לא אשמים בזה שהוא הפך לאדם כזה, לא מאשימה אותך שאת כועסת עליו ושונאת אותך בגלל האונס או מצדיקה את זה, אני גם לא יודעת אני רק מניחה שהוא רצה לעודד אותם ולנחם אותם לגבי זה. אולי היה להם קשה לקבל את זה או לעכל את זה, מצד שני מה אני אומרת , הוא ליטרלי אנס בנות והטריד ילדים.. אז אין לי איך לענות על זה, אני חושבת שהוא ניסה לעזור להם באבל וכן אני יודעת שולדר לא היה אדם טוב ועשה דברים גרועים וכל זה, זה היה גם קשה לי ואני עדיין באכזבה ממנו ואני מבינה את זה שאת בהלם מזה שהוא הלך לשבעה של אדם שאנס והטריד וזה מרגיש לך לא בסדר ולא נכון ולא מוסרי ואולי צבוע מצדו שהוא הלך לשבעה על חיים ולדר אחרי מה שעשה לבנות ולאנשים ואולי את לא רואה את זה בטוב כי זה לא נראה לך הגיוני הדבר הזה וגם שזה לא נשמע לך מוסרי כל זה ואי אפשר להאשים אותך בתחושה הזו. העולם לא תמיד הגיוני פה במיוחד שמדובר בחיים ולדר שהיה מפורסם ועזר לאנשים והתברר שהוא גם לא היה צדיק אמתי, אנשים לפעמים מאכזבים אותנו כמה פעמים או יותר במציאות הזו.
שואל השאלה:
אבל הרב הזה ידע
בית דין הפיץ את זה
איך הוא הולך לנחם משפחה של אנס??
למה הוא לא הולך לנחם קורבנות שלו?
אבל הרב הזה ידע
בית דין הפיץ את זה
איך הוא הולך לנחם משפחה של אנס??
למה הוא לא הולך לנחם קורבנות שלו?
אנונימית
אני לא יודעת מה לומר לך. אין גם תשובה לזה, העולם הפוך כנראה. כי משהו לא בסדר בזה שאדם שהיה אמור להיות דוגמה טובה וסיפר סיפורי משל חכמה הפך לאדם שלא היה כנה ופשוט... אולי הוא רצה לעזור להם ולעודד אותם, אין לי הסבר אחר למה הוא עשה את זה. לא מוצאת עוד דברים לומר, זה קשה להסביר את זה גם עבורי. לא פשוט המצב.הלוואי וידעתי באמת ואני מבינה שקשה לך עם זה אחרי מה שהוא עשה לנשים ועוד שהרב הלך למשפחה שלו ושאת מרגישה הלם ואכזבה ומלא כעס ותסכול ועוד דברים . לא יודעת איך לומר את זה, אין לי תשובות לכל השאלות, קשה לי גם עם כל זה מאז ששמעתי שחיים ולדר פגע באנשים, ירד לי מכל זה, אני לא יודעת, פשוט אין לי איך להסביר מה שהוא עשה. שקראתי את הכתבה אז לא ידעתי מה לומר אז המשכתי הלאה. השאלות שלך נכונות ובאות מכאב וכעס ואני מבינה שאת חושבת שלא בסדר מה שהוא עשה והיה צריך ללכת למשפחות של הקורבנות לנחם אותם ולעודד אותם גם ואת צודקת בטענה הזו, הוא היה צריך, למה הוא לא הלך לשם, אני לא יודעת. .-.
באותו הנושא: