12 תשובות
כן מרגיש חשול
כן מרגיש שהזמן לא זז...
חשבתי ערב
חשבתי ערב גם
מה לעזאזל
מה לעזאזל
כןכןכןכןכןכןכןכן
מהה
חשבתי עכשיו שבע בערב
חשבתי עכשיו שבע בערב
וואו כן
וואו כןן
אני ממש חשבתי שערב עכשיו בגלל שבחוץ כל כך חשוך
חשבתי שעכשיו 17:00 כי ירד מלא גשם (אני שמחה ממש) אבל חשוך בחוץ :(
חח אני התעוררתי לפני עשר דקות והדתכלתי מהחלון ואני כזה:" כמה זמן ישנתי?! (חשבתי שכבר שש בערב)
וז הסתכלתי בטלפון וראיתי מה השעה
וז הסתכלתי בטלפון וראיתי מה השעה
אני בהלם שהשעה עכשיו ארבע וחצי
באותו הנושא: