10 תשובות
^^ואם זו בת?
ואם יש לך דחוף? לא תיכנס?
אפשר להמתין דקה שתיים
תלוי אם אתה ממש באמצע או שאתה יכול לעמוד רגע.
אני מניח שאם אתה ממש באמצע ואין לך אפשרות פשוט להפסיק, סיים עם הצרכים שלך ואז תעמוד.
אם אתה ממש רוצה פיתרון, תסיים עם הדברים, ותעמוד מיוזמתך דקה לאחר מכן. זה פחות סמלי מזה שכל המדינה קמה לדקת דומייה, אבל זה לפחות סמלי בשבילך כאדם לקום ולכבד את הנספים ביום לזכרם.
אני מניח שאם אתה ממש באמצע ואין לך אפשרות פשוט להפסיק, סיים עם הצרכים שלך ואז תעמוד.
אם אתה ממש רוצה פיתרון, תסיים עם הדברים, ותעמוד מיוזמתך דקה לאחר מכן. זה פחות סמלי מזה שכל המדינה קמה לדקת דומייה, אבל זה לפחות סמלי בשבילך כאדם לקום ולכבד את הנספים ביום לזכרם.
או שפשוט משתדלים להשתין לפני הצפירה
גם אופציה
גם אופציה
אפשר לעמוד אחרי שמסיימים גם אחרי הצפירה. זה לא העניין של לעמוד דווקא בצפירה, זה העניין של דקה לעצור הכל ולזכור.
זאת הבעיה שלנו לדעתי, אנחנו זוכרים רק בצפירה ושוכחים בשניה שמתחיל הזיקוקים של יום העצמאות.
משתדלים לא להיכנס לשירותים בזמן הזה
ממשיכים להשתין או לחרבן אם זה דחוף
עומדים בזמן שמשתינים
באותו הנושא: