10 תשובות
ואם יש לך דחוף? לא תיכנס?
אפשר להמתין דקה שתיים
תלוי אם אתה ממש באמצע או שאתה יכול לעמוד רגע.
אני מניח שאם אתה ממש באמצע ואין לך אפשרות פשוט להפסיק, סיים עם הצרכים שלך ואז תעמוד.

אם אתה ממש רוצה פיתרון, תסיים עם הדברים, ותעמוד מיוזמתך דקה לאחר מכן. זה פחות סמלי מזה שכל המדינה קמה לדקת דומייה, אבל זה לפחות סמלי בשבילך כאדם לקום ולכבד את הנספים ביום לזכרם.
או שפשוט משתדלים להשתין לפני הצפירה
גם אופציה
אפשר לעמוד אחרי שמסיימים גם אחרי הצפירה. זה לא העניין של לעמוד דווקא בצפירה, זה העניין של דקה לעצור הכל ולזכור.
Nim
זאת הבעיה שלנו לדעתי, אנחנו זוכרים רק בצפירה ושוכחים בשניה שמתחיל הזיקוקים של יום העצמאות.
Nim
משתדלים לא להיכנס לשירותים בזמן הזה
ממשיכים להשתין או לחרבן אם זה דחוף
עומדים בזמן שמשתינים