6 תשובות
לפי הגדרה כן, אנו אורגניזמים חיים בדיוק כמו בעלי חיים
נקודה למחשבה
אנחנו מעל החיות
ומבינים את סוד החיים
אבל זה לא אומר שמותר לנו להתעלל בהם ולהתייחס אליהם בזלזול
ומבינים את סוד החיים
אבל זה לא אומר שמותר לנו להתעלל בהם ולהתייחס אליהם בזלזול
שואל השאלה:
נכון מאוד חיות זה דבר טהור מי שפוגע בהם ישלם על זה
נכון מאוד חיות זה דבר טהור מי שפוגע בהם ישלם על זה
אנונימי
כל חיה מחרבנת, משתינה ואוכלת. למה אתה דווקא מקשר כל דבר לחיה אחת? וכן, אנחנו לא אלוהים, נוצרנו בטבע יחד עם שאר החיות ואנחנו חיה לכל דבר. הסיבה היחידה שאנשים מחשיבים את עצמם לאלוהי החיות היא שיש לנו אגודלים ושאנחנו יכולים לדבר.
^^^ עם כל הכבוד, אנחנו ממש לא מעל שאר החיות. אז מה אם אנחנו חכמים יותר? זאת לא סיבה.
באותו הנושא: