5 תשובות
עוד פייק של אל גזירה 12
מזעזע שכל אדם, לא משנה מי הוא, צריך להיות מאויים ברצח.
גם אדם טוב, גם אדם רע - זה לא משנה. אסור לאיים על מישהו ברצח.

אם רוצים להעניש מישהו על המעשים שלו, עושים את זה במסגרת החוק: או על ידי החלטה של ממשלה כשמדובר בעניין חוץ (למשל, שליט שמאיים על שלום מדינות אחרות) או בהחלטה של בית משפט לעניינים תוך-מדיניים (זה אחד מהם)
שואל השאלה:
מסכימה ^
אנונימית
שיגאל אלון ברח מהכלא
^יגאל עמיר*
יגאל אלון זה הזה שיש רחוב על שמו