8 תשובות
עשו סקר 55% מאוכזבים
רוב המדינה
חד משמעית כן
כן ברור
כן
אנונימי
מאודד
ואומר את זה בתור אחד שלא היה ביביסט מושבע
בנט לפי דעתי פשוט איכזב את ציבור בוחריו החלטה אחרי החלטה פשוט הזויות
אנונימי
כן בטח
לא
אנונימית