12 תשובות
כן אבל כשאני יודעת אני עונה
ממש לא
אם יש משהו שאני לא מבינה
אני לא מתביישת לשאול
אם יש משהו שאני לא מבינה
אני לא מתביישת לשאול
לא
כן לרוב
כן אבל רק בשיעורי מתמטיקה
כן בגלל זה אני לא מדברת בכיתה.
האמת כן
לפעמים האמת חחח אבל רוב הזמן משתדל שכן לשאול
לפעמים
אנונימית
כן, מאוד, ואני נדפק הרבה בגלל זה.
לפעמים כשאני מבינה שהשאלה היא טיפשית או שהתשובה ברורה או כאלה..
אבל צריכים לדעת לא לדפוק את עצמנו בגלל זה כי אם לא תשאל-לא תדע