התחברות הרשמה

שווה לעבוד באורבניקה ?

26 באפריל 2022, 19:19
עבודת נוערעבודהכסף    
4 תשובות
כן
ת
תאנוס הגב גב גברת
למה לא
מ
מיסי השווהה
כן אני ממש רוצה לעבוד שם
.
.סתם ילדה.
כן נראלי
ב
ביטביט
באותו הנושא:
שווה לי לעבוד בזה? בת 15
איפה שווה יותר לעבוד - H&M או אורבניקה?
אם בחיים לא עבדתי בחנות בגדים יתנו לי לעבוד באורבניקה?
החולצות של הסימפסונים באורבניקה יפים? שווה ללכת לקנות?
שווה לקנות באורבניקה?
לפני שבוע התחלתי לעבוד באורבניקה ואני בת 17 אני כל יום עובדת שמונה שעות. היום עבדתי משמונה בבוקר עד ארבע וחצי (יש המשך)
זה שווה לקנות בגד ים באורבניקה? כאילו זה איכותי בכלל?
4 גינסים ב 200 מ*אורבניקה* שווה?
מי שהיה בזמן האחרון באורבניקה. שווה ללכת לשם?
ללכת לאורבניקה שווה? יש הרבה מבחר?
מאיזה גיל אפשר לעבוד באורבניקה?