5 תשובות
כן יש בגדים ממש יפים ומחירים זולים ממש נגיד חולצה ב20 שקל וחולצה יפה לא סתם
בעיניי לא כל-כך
הקולקציית חורף הרבה יותר יפה
כןן
ואי
שלמות שלמות שלמות.
הכל שם פשוט מושלם ומהמם ומחיר ממש זול יחסית לארץ.