6 תשובות
לא להיות בלחץ הכי חשוב
קטן עלייך
שואל השאלה:
לא הייתה לי מתכונת כי זאת בגרות פנימית אבל תודה
אנונימית
שואל השאלה:
יאיי הלך לי ממש טוב היום בבגרות
אנונימית
זה בדיוק כמו המתכונת שהייתה לך, כמו מבחן רגיל.
אין סיבה להלחץ.
בהצלחה!
לא ממש יודעת אבל מה שכן פשוט תשארי גרועה ואל תלחצי, תחשבי שזה מבחן רגיל.
בהצלחה !!
שבבגרות השלישית את תאחרי כבר חח